Vaknade hemma hos Henrik imorse och då var marken vit! Kändes plötsligt helt okej att gå upp extra tidigt för att sjunga för hans pappa och åka till skolan för att plugga i två timmar innan skolstart. Blev lyckligtvis klar med det jag skulle göra och lite därtill, och sedan har skoldagen ändå flytit på. Sitter dock här och är sjukt sur, ledsen och irriterad på det mesta. O R K A R  I N T E. Snart åker min Henrik iväg och jag känner mig helt tom, jag är stressad som en idiot och det känns som att jag kommer misslyckas på varenda grej vi har framöver. Så trött på allt, bara. Man vill ju hinna leva också. Speciellt innan jul. Och speciellt under jul, med sin favorit. Men så går det inte. Åh

Konsert igår, så var i skolan i tretton timmar. Hann inte med mycket plugg precis, uh. Konsekvens: ska sitta med näsan intryckt i min Kultur och Idéhistoriabok resten av kvällen. Hurra.

Kommentarer
Postat av: Amy

Cute picture!! AW!

2011-12-06 @ 19:48:27

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0