Ikväll blir jag ensam. Både vill och vill inte vara det. Henrik åker ifrån mig och kommer inte hem förrän den 7 januari. Vi sa hejdå förut och nu känner jag mig så ensam och deppig. Har därför planerat att bara vara hemma och vara ledsen. Borde egentligen inte vara det, men när något man älskar mer än sig själv försvinner är det väl inte så konstigt att man känner sig lite tom? 

Jag fick i alla fall två tidningar att mysa med ikväll. Åh, Henrik är så bra. Min allra bästaste, fastän han åker. Ska sätta på en stor kopp te, ta på mina gosigaste kläder och ligga nerbäddad i sängen hela kvällen. Jag är så värd det, och jag behöver det verkligen. Inte nog med att jag är fruktansvärt trött och utmattad är jag också bara i behov att slappna av. Och så är jag lite halvt tvingad, haha. Trots att jag borde plugga matte ska jag inte göra det. Någon gång måste man ju få unna sig lite. Tycka synd om sig själv för att man plötsligt känner sig så tom och ensam..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0