Snygga girls! Johanna, Vilma och jag igår hemma hos Clara som firade sin artonårsdag. Blev sedan dans på Styrbord&Babord, den där båten vid Kungsportsplatsen ni vet? Var egentligen tjugo där (woopsi) men vi kom in ändå, utan problem. Sjukt bra! Var bästa musiken hittills och bara skönt folk där, så kvällen var mer än lyckad. Tusen tack Clara! Åkte dock hem ganska tidigt, och fick Henrik med mig som sällskap. Mys!

Blev bjuden på frukost på stan av Henrik vid halv ett ungefär (sjusovare, hrm..), och nu sitter jag hemma och binder min Luciakrans. Efter många om och men, kan man säga. Är trött och vill bara vakna upp och märka att det är vår ute, i min egna lägenhet, bredvid världens bästa. Olyckligtvis vill livet inte lyda..

Kommentarer
Postat av: Linn

Veckans blogg vinnarna är nu uppe, kika in och kolla om du blev en av dom!

Om inte så har du en ny chans redan nu! :)

2011-12-04 @ 19:18:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: MadeByCecilia

Hej och grattis!

Du är en av vinnarna i min bloggtävling och vann 5 nystan grått garn att pyssla med i vinter^^

jag hoppas att du blir nöjd och allt jag nu behöver av dig är en adress dit du vill att jag skickar din vinst.

Maila mig adressen så kommer det ett paket med posten^^



Mvh Cecilia

www.madebycecilia.com

[email protected]

2011-12-04 @ 20:53:51
URL: http://www.madebycecilia.com
Postat av: Linn

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra idag annars då ? :)

2011-12-04 @ 22:17:28
URL: http://nattstad.se/linnhahne
Postat av: clara

AW tack för att du är du! puss!

2011-12-17 @ 10:27:18

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0