Ännu en rosbild, jag vet. Men mina favoritblommor är utan tvekan rosor och hortensior! Och dessa är de mest speciella av alla! Fick nämligen de i julklapp av Henrik, hur romantiskt får det bli? Nu funderar ni kanske på faktumet att jag fått julklappar redan. Tråkigt nog åker min finaste iväg till Panama på lördag morgon och lämnar mig hemma över jullovet. Hela tre veckor ska jag klara mig. Fråga mig inte hur. Åh! 

Förutom de tio röda rosorna (som till Henriks mammas skräck egentligen betyder "vill du gifta dig med mig?"! Henrik var dock ovetande om detta när han köpte dem, och trodde det bara var ett kärleksbevis, haha)överröstes jag med lyx. Fick ett helt set med Body Shopprodukter med doft av mango (himmelskt!) och en julstrumpa med ännu mer Body Shopprylar - såsom mascara, lypsyl, läppglans och så vidare.. Mums! Sedan fick jag en supersnygg plånbok också, en riktigt stor som jag hade önskat mig. Känslan att bli överröst med både kärlek och paket, alltså!

Kommentarer
Postat av: Rebecka'

jättebra blogg, fortsätt så! :) hur är det mej dej idag? kram

2011-12-15 @ 19:23:59
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Sara

Ne det är sant, eller om man ritar dom själv är man ju ensam om dom men det är ju inte det lättaste!



Jag älskar också rosor, så fina :)

2011-12-16 @ 07:08:47
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Åh va sött :)

2011-12-22 @ 17:41:35
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0