tack finaste josefine, du fick henrik att känna sig oromantisk, hahah!

Hej hopp! Jag har sovit i ungefär ett dygn och inte fått i mig mer än lite avslagen cola, några smörgåsrån och någon deciliter nyponsoppa. Ändå mår jag som en prinsessa! Lite huvudvärk som troligen beror på att jag inte har så mycket energi i kroppen, men annars så. Uttömd och rensad från massa gift - så känns det. Härligt faktisKt! Fanns väl en anledning att jag blev sjuk, antar jag. Var nog inte magsjuka, utan bara någon matförgiftning eller något annat kortvarigt. Well, frisk är jag i alla fall. Ska få i mig lite mat snart, blir gott.
Skulle egentligen spenderat dagen på Schtunks (en humorgrupp) föreställning med Henriks familj, men blir inget av det. Ska vara hemma och ta det lugnt istället, är det bestämt. Har ju varit en massa sjuk det senaste så är nog något som ligger och spökar ändå. Får se till att bli av med det. Ska nog bänka mig framför Glee som jag fått låna av världens bästa Josefine, har aldrig sett det men verkar vara helt i min smak. Kommer bli grymt ändå! Städa lite och fixa med mig själv såsom varje söndag - alltid lika härligt! Ska förhoppningsvis hinna formatera om min dator också, den har fått en virussläng som mitt gratisantivirusprogram inte vill lyckas få bort. Har krånglat några månader nu så känner att det är dags, orkar inte med den. 

Hur spenderar ni er söndag?

Förresten så säger vi grattis till min övergrymmaste kusin Lisa som fyller år idag! Hipp hipp Hurra!

Kommentarer
Postat av: Knorkan

Vad skönt :) Jag mår bara bra, har inte vart sjuk sen augusti faktiskt peppar, peppar, ta i trä Kram!

2011-02-27 @ 14:11:36
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: malin carlsson schoeps

svar - åh tack :) ja jag skulle inte tacka ner till att äga några av dom där väskorna. så otroligt fina! :D

2011-02-27 @ 15:38:23
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: MK*

sv: Gud ja, en liten paus från det stressande livet!

2011-02-27 @ 15:51:19
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; ja, min nya favorit! :) PUSS

2011-02-27 @ 18:39:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: josse :D

Hahaha, stackars Henke då ;)! Nej, men lite humor ändå...Tack för en superduper trevlig kväll (återigen) Hännis. Love ya (L)

2011-02-28 @ 10:21:04

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0