Förlåt, jag har verkligen haft tid att blogga men har inte känt för det. Huvudvärk hela helgen så har sovit som en gris, och pluggat de timmar jag varit vaken. Åkte till skolan idag med 38 graders feber på mammas beordran, men åkte hem innan gymnastiken. Visade sig att jag hade 38,9 grader, så är väl inte helt frisk då. Fast jag mår ändå på något sätt bra. Är ju inte förkyld eller så, bara feber och huvudvärk. Konstig känsla! Inte så gó..

Igår då? Körslaget var här! Jag var sökande (yes, sex timmar drygt i bara väntan. Och sen några minuter sång..) men misslyckades. Fast ändå inte - känns som en modighetsgräns som har passerats. Jag vågade faktiskt! Kommer ni ihåg mitt modighetsinlägg? Jag är en bit påväg nu! Men; tror att jag hade lite för mesig röst. Jag menar, många körsångare som är grymma och professionella kom inte med, jag är nog en av dem som bara är körduktig fast inte bra för ändamålet. Vissa som har grym sångröst fast antagligen inte är så körrutinerade kom med så jag (och många med mig!) kom fram till att det Casper var ute efter var en kör med rockstuk. Vi får se hur det blev sen när programmet sänds! Blev i alla fall intervjuad i Partille Tidning och Tv4. Kommer bli superkändis i alla fall.. Höhö. Någon mer som sökte?

Ska fortsätta plugga religion och lägga mig för lite sömn sen. Jag vill bli frisk!
Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena M

sv' haha, aah :) fast tog bilderna själv :)

tack du!

2011-02-21 @ 21:42:35
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Anonym

tacksnälla!

HUR ÄR DET MED DIGH? KRAM

2011-02-26 @ 10:45:53
URL: http://wekmans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0