Haha, vet ni? Igår tittade jag igenom gamla bilder och sånt och hittade en smygbild jag tagit på Lasse Kronér när han befann sig på Marstrand samtidigt som jag. Tyvärr är bilden så liten (tagen med en skitgammal mobil för några år sedan!) så jag kan inte lägga upp den här för att visa er. Man ser knappt någonting. Men jag minns det så himla tydligt! I alla fall - blev supersugen på att spela bingo. Tänker alltid på binglotto när jag ser honom. Ni vet, när man sitter där framför TVn med sin lott och är skitsur för att man aldrig vinner något? Haha, älskar den känslan. Är lite barndomsnostalgi, faktiskt. Jag minns en gång när jag vann 50 spänn, hur roligt som helst. Tyckte att det var jättemycket pengar. Är det inte bingo som spelas i alla amerikanska filmer? När pensionärer samlas och spelar? Sött! Tror att jag har ett sådant spel hemma också, faktiskt. Inget man vinner storkovan på, precis. Fast jag blev ändå ganska sugen nu.. Hihi!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0