sötaste älskade!

Det är verkligen vår ute! Här i Göteborg i alla fall. Hur är det hos er? Hörde att det var snökaos i Sthlm.. Wierd! Här kvittrar fåglarna trots minusgrader och snart ska solglasögonen och gympaskorna på - det vankas nämligen långpromenad med Johanna. Sånt man ska syssla med på lovet ju! Hade en grym start igår, faktiskt. Landade hemma hos Henrik efter skolan, tittade på Kopps och firade Oskar (grattisgrattis!) som just blivit nitton, på kvällen. Har sovit som en prinsessa tillsammans med Hank och legat och myst en massa imorse. Kärlek, kärlek, kärlek! Resten av dagen ska fortsätta i friskhetens tecken. Jag ska baka bröd, ta hand om mig själv och läsa Elle som just landade i brevlådan. För första gången på sjukt länge är det hemmakväll en lördag. Dreamgirls på teve som jag helst inte missar.
Hur spenderar ni dagen?

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Haha ja jag älskar't!:) Haha okej :P

det är en av de godaste maträtterna tycker jag!:P

2011-02-12 @ 12:48:32
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: a n n a ss

jättefin blogg!

händer idag? :)

2011-02-12 @ 13:03:48
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med lov! Jag har alltid haft sportlov vecka 10, så det känns på tok för tidigt att folk har lov redan nu, haha :P Det är inte vår här i Örebro, det kom hur mycket snö som helst igår och förrgår, men nu skiner solen och det är världens finaste vinterdag, har nyss varit ute på långpromenad :)



Svar: Nu minns jag inte vem tjejerna som hette vad, men båda var riktigt duktiga! Körslaget kommer hit med, en klasskompis syster som ska leda :)

2011-02-12 @ 15:54:23
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Amy

boyfriend I guess? Super cute!

2011-02-12 @ 19:17:33

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0