bohuslän big band!

Skön dag! På andra (och sista!) lektionen drog alla LMs musikelever till jazzklubben Nefertiti här i Göteborg för att lyssna till Bohuslän Big Band. Inte alls min musiksmak egentligen, speciellt inte improviserade solon av diverse instrument, men när det började spelas filmmusik (James Bond och sånt där!) så trivdes jag ändå. Slutade halv tolv och begav mig på hemligt uppdrag med Frida och Karl-Oskar. När jag kom hem blev det en joggingrunda (jag är för himla duktig alltså!) så jag har knappt hunnit komma ut ur duschen. Om någon timma kommer Henrik för lite onsdagsmys, så tills dess får jag underhålla mig med att epilera benen. Mina ben är som gorillben. No joke. Just det ja,  plocka undan kläder som ska in i garderoben också. Kör ikväll, till min förtjusning faktiskt.
Vilken gödig dag!

Jag har förresten vunnit en tävling hos Emmelist! Gniztra ska skicka hit ett par lösnaglar. Tackar och bockar!
Update: Dessutom har jag vunnit en hel veckans länkning hos FridaAndersson, yeey. Lyckodag? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: grattis! :D

2011-02-09 @ 15:04:19
URL: http://ffriidaandersson.blogg.se/
Postat av: Emmelie

s: Jag har också ganska breda fötter! Ska såklart prova dom innan jag köper dom, så jag inte set ut som kassler på fötterna sen. :)

2011-02-09 @ 21:36:29
URL: http://edownergard.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0