nästan hela, fina Mu2 var tjocka i torsdags på kören. bilden är snodd från evelinas facebook!

Fina ni! Jag har knappt använt datorn på en vecka nu eftersom internet krånglat så väldigt och jag har suttit med plugg varje eftermiddag till sen kväll. Ganska skönt, men nu har jag en hel del att ta igen!
Igår var det myskväll hemma hos mig med fint folk, dock var alla så väldigt trötta att det mest blev att käka massa mat och slöa framför film. Henrik kom hit för att mysa massa, men hela natten har jag varit uppe och spytt så blev inte så mycket av det precis. Valde att sova på en filt på golvet (ajajaj, min kropp!) för att inte smitta honom. Kunde knappt sova och mådde bara fruktansvärt illa, usch. Fick frukost på sängen bestående ett glas fil som jag inte fått i mig, innan han åkte iväg för att döma fotboll. Måste ju vara världens sämsta värd som bjuder in nattliga gäster och sedan låter de sova själva i sängen medans man själv hänger över toastolen? yes. Tror dock inte på magsjuka utan på antingen matförgiftning eller bara något annat konstigt. Någon som vet hur man blir frisk igen? Och vad man kan äta utan att behöva få upp det igen? bläää..

Hade en massa grymma planer för helgen. Skulle ju först haft mysigt med Hank, sedan spendera pengar med Johanna i stan. Sjukt mycket grejer jag behöver köpa! Har fått min första blogglön nu - sjukt grymt! Har inte slösat pengar på en vecka faktiskt, heja mig. Skulle avslutat kvällen hos Henrik och imorgon vaknat sent för att sedan åka till Borås och se humorgruppen Schtunk uppträda. Kvällen skulle bestå av våfflor med tjejgäng. Antar att jag får ligga här i sängen, sippra vatten och ta igen veckan. Fy, varför just jag?! Varför just nu?!

Kommentarer
Postat av: Knorkan

Jag också :) Så fint med spets! Hur är det med dig tjejen? Kram

2011-02-26 @ 22:07:13
URL: http://knorkan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0