20090123224402
Hej fina ni! Sitter hemma hos Henrik och försöker hitta på gåtor till hans lillebrors presenter. Ska gömma fyra Wallanderfilmer runt i huset och ledtrådar ska hjälpa honom att hitta dem. Jag är övergrym och Henrik är fortfarande inte klar. Kvinnohjärnor - grymma! Ska sova här inatt och imorgon bitti blir det simning med min grymma tjej Josefine. Skönt att få röra lite på sig, trots att min kropp är helt slut. Shopping igår och grymt seg kväll och natt så jag är sjukt slö. Fått lite luft nyss när jag och Henrik gick för att fika på konditori, så blir säkert bättre snart.
Sista dagen på lovet nu, om man inte räknar helgen då. Grymt skönt att det ändå är två och en halv dag kvar, de är nämligen behövliga. De flesta får lov idag va? Gött!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh då kanske vi ses imorgon :) vet heller inte vilken låt ja ska sjunga än så jag har lite ångest över de me... Hoppas inte heller det är så mycket folk, fast partille är ju inte jättestort förstås, men ändå rätt mycket folk som bor här :/ haha kommer säkert inte kunna sommna inatt!

2011-02-19 @ 15:56:11
URL: http://shoetime.blogg.se/
Postat av: Niffe

Hej! Har en fråga i mitt senaste inlägg som lyder: Hur ser dina morgonrutiner ut? Lust att svara? :D Kram

2011-02-20 @ 12:19:42
URL: http://niffe.se
Postat av: Anonym

min helg va rätt bra faktisdkt. din? :) kram!!

2011-02-20 @ 19:33:46
URL: http://wekmans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0