Ni är väl underbara som tävlar! Fortsätt, alla har chansen att vinna den snygga klackringen HÄR!

Jag ska åka till allum en sväng med syster, bussen går om tjugo så lite bråttom nu, heh.. Har egentligen ingenting jag verkligen behöver, men det finns ju mängder av roliga saker att köpa! Vill framförallt köpa lite ringar och kanske nya basörhängen. Jag har ju inte turen att själv kunna tävla i min egna tävling, haha. Problemet är att jag endast har en ynka ring, som är turkos och skitsvår att använda, och ringar är så snyggt! Hoppas på shoppinglycka, trots att Allum inte är det största utbudet precis..
Resten av dagen ska jag spendera hemma, för en gångs skull. Ska bli så galet skönt att bara dega själv igen. Lite plugg, lite läsning och mängder av te. Sounds good to me! Lovet börjar ta slut och nu måste man ladda upp de sista batterierna. Resten av veckan kommer antagligen att ta slut på dem igen. Så himla värt!
Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna-Li

Haha ;)

Tack, ja grattis i efterskott till dig också =)

2011-01-06 @ 13:24:10
URL: http://hannaaaliholmstrom.blogg.se/
Postat av: Siolia

En lat dag idag, klev just upp!! :S Haha, jaja, är man arbetslös så är man ;)

2011-01-06 @ 14:13:06
URL: http://siolia.se
Postat av: felicia

jaa, det är så jobbigt att man måste ta några lovdagar till att vila upp sig typ :P

2011-01-06 @ 15:00:45
URL: http://allaboutfelicia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0