Förra året vid den här tiden! 

Har haft en fin dag. I skolan. Kändes vårigt imorse när jag vaknade. Hade Håkan i ipodlurarna så livet kändes liksom gött. Göteborg är fint! Fast - som Jenny så perfekt beskrev det - en stor skridskobana. Går knappt att gå normalt. Jobbigt, jag vill ha mina fina acnewannabes. Svårt att använda dem dock. Snart är det vår på riktigt, dåså!
Ursäkta utséendet på min blogg, jag vet att den är jätteful just nu. Liten och rörig. Ska fixa det, men eftersom jag fått virus på datorn används den i felsäkert läge, vilket gör att allt ser helt sjukt ut. Så märker liksom inte om det blir bra för er, för för mig ser det dumt ut ändå. Har i alla fall fått en bloggsvarsinbjudan. Kul! Ställ frågor till mig där om ni undrar något. Grymt ju!
Har just kommit hem från allum och ska sätta mig med lite plugg och kalenderfix. Min gamla är helt trasig så var tvungen att köpa en ny. Den enda kvar på rean. Ville ju ha en sådan för skolåret, inte 2011. Så nu har jag en liten ful en som behöver en omgång Hannakreativitet. We like!
Har ni haft en fin dag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker inte det ser konstigt ut :) Min dag har varit bra, men det är skridskobana här med!

2011-01-10 @ 19:44:15
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja precis, jag kan ha strl 164 på barnavdelningen^^

jag har lagt upp tre outfits från min Paris resa! Någon favorit kanske?:D

2011-01-10 @ 20:09:02
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: frida

bortsett från att det där var i mars då...

2011-01-12 @ 21:49:56

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0