Min gamla telefon slutade plötsligt att vilja bli laddad under tiden jag var på Peace&love (R.I.P!), så det var änna dags att ta tag i det här med ny telefon. I förrgår landade den så fint i min brevlåda - min vita iPhone 4! Så himla fett! Jag är överlycklig. Byter ut Henrik ett tag mot den, höh. Nej men seriöst, jag älskar den redan! Ahh.. Anyhow, funderar på att skaffa en annan blogg som är kopplad till iPhonen. Typ en mikroblogg? Så att jag laddar upp bilderna direkt kanske? Någon som har förslag på sådana? 

Ska tillbringa kvällen med att lägga in alla kontakter som olyckligtvis försvann under tiden jag hade extratelefonen. Tar fett lång tid men å andra sidan lär jag mig att skriva bättre på de små tangenterna. Inte van vid qwertytangentbord ju.. Man ska ju försöka se det mesta från den ljusa sidan - right?

Vilka är era favoritappar?
Jag vill ha alla tips jag kan få!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hanna, den bästa appen är instagram! For sure!!! Skaffa en blogg på tumblr så kan du automatiskt när du tar en bild med instagram lägga upp den på tumblr, hur bra som helst!

2011-07-24 @ 21:20:42
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: G

KOlla speedbook om du inte orkar lägga in kontakterna för hand, rätt smidig men det är ingen app...

2011-07-26 @ 19:19:49
URL: http://speedbook.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0