Dearhanna i supertappning - summer edition!
Vilket i sin tur leder till; Hej Hanna, från och med nu stans bästa bloggerska!


Woaah! Helt galet vad jag har flängt runt de senaste dagarna.  Jag hade kunnat skiva hundratals inlägg om hur roligt jag har haft det. Hur mycket jag har gjort. Hur gott det är med sommarlov. Hur lycklig jag är över hur allt bara går som på räls (tuuuut!) just nu. Men det bra för med sig det dåliga - när man flänger runt så mycket och har fullspäckat schema hinner man inte blogga. Och det är väl så situationen har sett för mig just nu. Men vet ni, nu kommer jag hinna igen. Har till och med köpt en ny, liten smidig kamera! Berättar mer senare. Lovar att jag ska blogga ihjäl mig (heh, well!), blogga intressant och med fler egentagna bilder. Sounds good? Och ni får se till att kommentera lite mer, jag vet ju att ni är många som kikar in här!

Hej hej sommar!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-14 @ 14:06:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul med ny kamera, ser fram emot många fina bilder :)

2011-06-14 @ 17:11:20
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Miranda

I LIKE IT, regninga dagar och dearhanna är the place to be!!! kanske kan du få igång mig i bloggandet också? puss!

2011-06-15 @ 11:55:14

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0