helt stenseriösa

Klippte mig, bara topparna så ingen behöver vara orolig. Fixade lite bankärenden. Fönstershoppade. Blev bjuden på lunch av min finaste Hank. Mötte upp the ladies för att gå på förhandsvisning av Kronjuvelerna. Vet inte riktigt vad jag tyckte än, måste nog se filmen igen för att få en bra uppfattning. Älskar Bjön Gustafsson, så mycket kan man ju säga i alla fall! Fast han är en fruktansvärt dålig skådespelare.. Haha. Sevärd film i alla fall!


altanmys

Efter bion bestämde vi oss för att gå hem. Slutade ändå i att Mirandas pojk kom och hämtade oss. Kvällen slutade runt tolvsnåret invirade i filtar på min altan. En massa ljus, jordgubbar, vaniljsås och te. Tittade på gamla filmer och försökte ragga upp någon som ska till Peace&love från Göteborg.

ÄLSKADE SOMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Visst har de! Riktigt fina tycker jag med :) Den blommiga är från Åhléns, förra sommaren och den virkade var från Cubus tror jag, den är köpt det här året! :)

2011-06-17 @ 11:15:42
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Vilket härligt liv, sommarlov och ha roligt! Njut!

2011-06-17 @ 12:04:07
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0