TITTA VAD MAN HITTAR I MIN TRÄDGÅRD - VÅRTECKEN! 

Hej vänner! Jag har precis landat efter en sjukt lång skoldag. (Henrik gillade semlan jag bakade igår för er som undrade, hehe) Musikafton idag, vilket innebar att hela musikprogrammet på LM Engströms gymnasium sjöng och spelade inför publik för fulla muggar. Gick grymt bra och jag är stolt över oss! Och trött. Och lite solvarm. Solbrillorna på idag, yeey! Ska krypa ner i sängen jättesnart för en kort natts sömn. Taggar för en onsdag på café tillsammans med min matte Cbok, en latte och något gott. Eftermiddagen ska spenderas med Henrik så det blir bra ändå. Måste tagga ner lite.
Har ni haft en fin dag?

Kommentarer
Postat av: Becca

trilla in och lämnar ett litet spår..

allt väl med dej idag?? :D

2011-03-09 @ 14:16:06
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

tjena hanna! det skulle vara kul om du la upp bild på armbandet när du fått det, det du vann hos mig, remember :)?

2011-03-10 @ 17:22:37
URL: http://sofias.tk

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0