Mitt första matte C-prov var sjukt svårt. Jag tror att vi alla gick ur lektionssalen med en liten klump i magen. Jag kan lika gärna ha alla fel som alla rätt, jag har faktiskt ingen aning. Även om det sista är mer troligt. Ojojoj.. Har i alla fall inga läxor som ska göras idag. Ska bara ta det lugnt, och ta hand om mig själv. Min lärare i solosång var så omtänksam och hade seriöst snack med mig idag, när hon märkte att jag var lite för stressad över att provet gick.. som det nu gick. Om att mina krav måste sänkas, att jag inte alltid måste ligga på topp och att jag måste tänka mer på mig själv än på mina läxor hela tiden. Hon har en poäng, jag behöver inte ha Mvg i allt. Fastän jag vill. Ska i alla fall följa hennes råd idag. Kanske sätta på en film eller så. Designa om bloggen som är tråkig och ful! Dricka litervis med smultronte. Eller vaniljte. Båda två är nya i skafferiet! Hur goda som helst.

En enda sak är spikad för kvällen: klicka hem vita Converse! Äntligen! Fått en rabattkod från Ellos så nu blir de mina för ynka 350:-, vilket ju är en klar föbättring av priset. Wiie, som jag längtat efter ett par. Kommer i mitten av nästa vecka, och då har våren förhoppningsvis kommit på riktigt. Lycka!

Kommentarer
Postat av: linnea

ååååh, taack! :D

2011-03-17 @ 18:32:59
URL: http://typshit.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi är ganska lika på den punkten du och jag, jag har alltid massa krav på mig själv. Och kände också sådär efter just ett matte c-prov. Fast nationella. Jag var helt övertygad om att det hade gått skitdåligt :P Men jag börjar kunna släppa lite på det nu. Satsa på det du tycker är roligt. MVG i allt är inte superviktigt :) Kram!

2011-03-17 @ 21:56:13
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Z i r r e s ♥

Ja precis ;O

2011-03-18 @ 08:52:21
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Detsamma :) Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-18 @ 11:46:30
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0