to school for cool! Annika den busen är sjuk, stackarn.

Fy! Medans Victorya i min klass gottar sig i New York sitter jag här och är blöt. Usch, vilket väder vi har! Dumma Sverige. Vi kanske borde bli buddhister och tro på att det finns gudar som styr vädret, och sedan bli lite BFFs med solguden? Just a thought..
Kom hem från en ruskigt kall skoldag (innehållandes konsertbesök på konserthuset där Göteborgs symfoniker spelade, gött!) för några timmar sedan och sen dess har jag och mamma suttit och tittat på Glee och druckit varmt. Har sett klart första säsongen nu så har paniik och måste få tag i säsong två innan jag dör. Älskar det! Nu är det dock min plikt att göra pianoläxan och fixa saker inför helgen. Raka benen och lägga upp pluggplanering och sånt där. Kul. En sak som faktiskt är rolig, däremot, var att få tillbaka religionsprovet. Plugget lönade sig! Mvg på ett av två prov i kursen - check!
Haft en fin dag?

Kommentarer
Postat av: Annika

Hanna :) Du är bra! <3

2011-03-12 @ 15:56:56
URL: http://allamericangirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0