Fantastiskt väder! 9.5 grader, och då är min termometer i skuggan. Helt sjukt, men jag klagar verkligen inte. Har suttit ute på altanen i en dryg timma och slösat tid. Druckit te, lyssnat på hög radio, ätit pluttbit tårta och läst góa gamla tidningar. Hur underbart som helst! Fräknar har börjat dyka upp, märkte jag nyss. Hurra! Vår på riktigt då, även om de inte blir permanenta. Hur som helst, jag ska ut och springa en runda innan jag återgår till en massa historiaplugg. Duscha och sånt innan kör också. Inga jobbiga måsten imorgon så jag lever för en gångs skull i nuet.
Och nu har min iPod förhoppningsvis laddat klart så då är det bara att dra sig utåt. Blir nog inte så långt idag, men allt är bättre än inget! Hejaheja mig.

Håller ni också till ute i solen idag?

Kommentarer
Postat av: din bästa

önskar jag skulle kunna sitta bredvid dig. själv firar jag vårdagen genom att sitta inne i bibblan o inte komma hem förrän efter kl 20 :O...

2011-03-30 @ 16:06:21
Postat av: Jenni

Hej. Ja, visst är det skönt! :) Så härligt väder att springa i också :D

2011-03-30 @ 19:40:18
URL: http://jenniandersson.myshowroom.se/
Postat av: ellen

Sjävlklart, men här är det närmare 21 grader!

2011-04-06 @ 16:20:06
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0