Jag och två favoritflickor. Vem vill åka med mig till Stockholm?

Klockan är elva och jag skojar inte när jag säger att jag varit uppe i dryga tre timmarna. Sovit hos Henrik och var tvungen att åka hem tidigt på grund av att han skulle spela match. Värt att sova med honom ändå! Idag ska jag för första gången på länge - jag minns inte ens när det var senast! - slippa göra någonting. Förhoppningsvis blir det second hand med mamma innan jag ska vara hundvakt, men det är liksom inga jobbiga måsten. Ikväll ska jag till min stora glädje bara vara hemma och titta på körslaget, kanske en film på det och sova tidigt och länge. Läsa. Ska försöka hinna med/orka ansiktsmask och sånt där också. Kanske fota lite. Städa. Eller baka? Äventyr någonstans? Göra saker som jag alltid vill men aldrig hinner. Vi får se, som sagt har jag inga jobbiga måsten. Riktigt skönt, är så trött och måste lugna ner mig lite. Har varit mycket och kommer komma mycket. It's time to spend some time alone!

Kommentarer
Postat av: Marina Micic

Tack så mycket! Vad söt du är!



Ha en fortsatt trevlig lördag!

2011-03-19 @ 11:55:49
URL: http://marinamicic.blogg.se/
Postat av: Malin

Gillar nya headern!



Du får se så ska det låta på svtplay :) Eller reprisen :)



Svar: Man måste nog inse det helt själv innan det går att släppa.. Jag har inte gjort det helt, men det är inte kvar lika mycket alls nu.. Det är ju så sjukt att det har blivit betygsinflation, jättehöga betyg för att komma in på flera utbildningar.. Men vad är ditt mål med alla MVG då? Vill du komma in på nån speciell utbildning efter gymnasiet? Kram!

2011-03-19 @ 12:22:35
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Emilia M

Nu har du chansen att vara med och tävla om ett bloggsvar!



Det gör du genom att klicka här: www.eeemmiilliiaa.blogg.se (Glöm inte att scrolla ner lite, tävlingen ligger inte högst upp)

2011-03-19 @ 13:08:39
URL: http://eeemmiilliiaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0