Inte förräns jag och Henrik skulle somna igår kom vi på att vi inte tagit någon ettårsbild, så det blev att mobilfota lite snabbt. Fruktansvärt ocharmiga bilder, så jag vägrar att visa er. Maten på Rumpanbar var i alla fall hur god som helst, och kvällen var perfekt. Skoldagen idag har också flytit på. Fick tillbaka resultatet på både svenskatalet och muntlig bokrecension i engelska - kirrade mvg på båda. Känns grymt och fick mig riktigt taggad på att lyckas nu resten av terminen också. När det blir resultat på det man gjort peppas man ju automatiskt. Jag kommer klara det om jag lägger upp tiden rätt, och slösar mindre tid på ovettiga saker. Heja mig! 
Nu ska jag sätta mig vid pianot och få in en fjärde stämma till orgeln. Spelar till Charpeniters Te Deum, ni vet den där melodifestivalenlåten. Är sjukt stolt över mig själv som lyckats lära mig den. Lite gehörs- och musiklära, matte och svenska och sedan ska jag sussa lika sött som en fågelunge.

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

You are very pretty Hanna!

2011-05-02 @ 20:58:54
Postat av: Emma

Sötnos! :D

2011-05-02 @ 20:59:33

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0