Rikard igår! Ser ni tupparna? Haha!

Jag är så stolt över mig själv som nästan skrivit klart den utredande texten om renässansen. Jag dör vad jag hatar uppgiften, men plötsligt flöt det på och gick helt okej fort att bli klar. Ska småpilla lite imorgon på lektionen också, sedan ska den lämnas in och jag förväntas vara nöjd. Behöver ett vg+ men det fixar jag nog! Bibelkunskapsprov på fredag men annars så känns det som om jag äntligen har koll på läget. Känns riktigt gött faktiskt!
Gårdagen spenderades med alla LM Engströms tvåor (-naturarna) på en bussresa genom Västra Götaland och Halland. Tittade på lite gamla byggnader och sånt käckt. Var faktiskt ganska roligt, haha.
I alla fall, men det här inlägget skulle jag egentligen mest säga att jag är påväg tillbaka. Vet ni hur mycket jag sakar er, eller? Massa! Kommer förmodligen inte bli några inlägg förrän till helgen, men det klarar vi ju av, höhö.

Hur mår ni? ♥

Kommentarer
Postat av: Amy

soo swedish!

2011-05-22 @ 14:08:02
Postat av: Amy

soo swedish!

2011-05-22 @ 14:08:20

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0