förra sommaren - frihet!

HURRAVADLIVETÄRUNDERBARTJAGVILLBARASKRATTAOCHHOPPARUNTNAKENIMINTRÄDGÅRD! 

Sista provet för terminen är gjort och ser verkligen positivt på allt just nu! Övat på orgeln nere i kapellet inför skolavslutningen och jag är så galet stolt över mig själv som lyckats lära mig allt det där. Ja, precis, jag ska spela i domkyrkan på vår skolavslutning, på den feta orgeln där bak på läktaren. Respekt?! Jag ska skryta om det för mina barnbarn när jag är hundra år gammal sedan.. Snart ska Miranda dra iväg mig på Kigympa på friskis, och jag hatar henne inte ens. Jag är bara lycklig! Sommaren ligger framför mig, jag blir arton om en dryg vecka och allt ser ljust ut. Känner ni med mig?

Hahah ursäkta mitt flumm men jag är helt bubblig i kroppen för att jag äntligen är fri! Åtminstonde de kommande tre månaderna. Wiiih!

Kommentarer
Postat av: Amy

What a beautiful picture! Are you going to start write in english soon? I would love you to do so, google translate isn't as good as it should be :P

2011-05-28 @ 12:11:39

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0