Mår fint! Henrik och jag åt upp hela Ben n' Jerrys chocolate fudge brownie igår, framför 50 first dates. Somnade ganska tidigt och var ändå supertrötta när vi skulle gå upp. Skoldagen har bara varit positiv idag, fått reda på tre kursbetyg. MVG i alla tre - engelska b, körsång b och orgel 1. Svenska C fick jag igår - MVG där också. Idrott står på VG än så länge, men höjs kanske. Fett gött, trodde jag faktiskt inte. Lycka!

Förtjänar alltså att bara ligga och slöa idag, njuta av att jag gjort vad jag kunnat och varit tillräckligt bra. Njuta av att andra skolåret lider mot sitt slut. Njuta av att det idag är sista tisdagen som barn för min del. Nästa tisdag tillhör jag bara mig själv. Ah, helt galet. Njuta av att min kropp äntligen ska få vila bort all trötthet. Njuta av tanken på att jag och Henrik imorgon ska äta brunch på stan innan studenten. Tretton måndader imorgon.

Vad hittar ni på idag, finingar? ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - tack så mycket! :D



allt bra?

2011-05-31 @ 22:52:06
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; hejsan! jag har vart borta allt för länge.. och har allt för många kommentarer att svara på! :D men jo allt är bra med mig , hoppas du lever än! :)

2011-06-01 @ 17:10:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0