right now

Nu är det koskit i hagen. Eller? Nej, inte precis. Imorse när jag vaknade snöade det! Hela dagen har varit helkonstigt. Hagel lite hit och dit, ena sekunden klarblå himmel och plötsligt blir det svart igen. På väg mot jordens undergång 2012? Såhär ska det ju inte vara när det är maj! Vad är det för väder i resten av Sverige? 

Ska sätta mig och plugga matte C inför provet på måndag. Måste sätta bra på det också. Är en ganska chill dag imorgon, så jag kan ta slut på hjärncellskapaciteten idag, hehe. Förhoppningsvis hinner jag baka lite muffins också, har slösat pengar på en muffinsform i plåt så jag måste ju prova den!

Vad gör ni idag, godingar?

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Tack! =)



Men usch vilket väder ni har där hemma, hoppas det försvinner snart. Det är ju fasen maj!

2011-05-03 @ 16:35:58
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: hanna ♥

du måste anmäla dig i rätt inlägg! annars ser jag inte ditt namn när jag ska lotta .:)

2011-05-03 @ 16:45:22
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

KUL! säger till när vinnarna är utsedda! :D

2011-05-03 @ 17:00:09
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Ida Skajagskrivaefternamnellerinte?

Hejhopp Hanna Höstack! (sorry, var det första som poppa upp i mitt frigolithuvud)

Helskumt väder - jaaa! Man blir helt förvirrad, varmt o kallt, snö o sol. Helweird!

Har du köpt muffinsplåt? Gött! Dom är bra tycker jag, har 3 stycken själv, bakade Button-cupcakes igår, ett nytt recept jag aldrig provat förut. "Spännande" som Maj-Cristin skulle sagt ;) Men väldigt goda blev dom, choklad med choklad och choklad, och dekoration i form av rosa knapphål. Finfint :) Vad ska du baka för några? Vi måste baka tillsammans snart hörru! Puss på dig och din fina blogg :*



P.S Vad händer om man klickar i rutan "Klick!"? Borde jag veta det och skämde precis ut mig genom att fråga? ;)

2011-05-03 @ 17:53:23

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0