jag och fina johanna

Haft en fin dag. Vissa betyg har fåtts och jag är nöjd. Klippt gräser, städat, lagat mat och läst lite ute i solen nu i eftermiddags. Snart beger jag, Jenny och Johanna  mot Vallhamra IP för att titta på Henrik när han dömer några av våra gamla klasskompisar. Efter det ska jag och Henrik mysa med Ben n' Jerrys framför någon mysig film. Man måste ju fira att vi inte har något skolarbete kvar! Vad gör ni idag?

Förresten; jag är hur glad som helst för alla läsare jag har varje dag! Visa gärna vilka ni är med ett litet avtryck i kommentarsrutan. Kram!

Kommentarer
Postat av: Klara larsson!!!

Jag läser din blogg Hanna! I like it veeery mycket! :D ses på söndag! Puss <3

2011-05-30 @ 19:30:03
Postat av: lovisa

Godmorgon:d vad händer idag?:D

2011-05-31 @ 10:27:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Juana

Finaste bilden på de absolut finaste!!! <3

2011-05-31 @ 10:28:07
Postat av: lovisa

Har du haft en bra dag?:D

alldeles snart publicerar jag vinnaren av en valfri vara från brandsinfashion.com, så kika in under kvällen för att se om DU vann:)

2011-05-31 @ 15:37:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0