Gårkvällen var KAOS! Skulle dra till Hard Rock Café där det var höstlovsfest XXL, men det var typ det värsta jag varit med om i festväg. I kön blev man typ sönderklämd, polisen kom och slog ner folk med batong och flera tjejer svimmade så att ambulansen fick komma. Och då hade man inte ens kommit in! SJUKT! Väldigt dåligt planerat av Nattstad måste jag säga. Jag och Henrik drog till McDonalds och köpte pommes att ta som promenadkäk hem istället, orkade inte försöka komma in gratis någon annanstans. Mycket värt! Sedan hade vi en riktigt mysig natt hemma istället, och firade vår ett och ett halvt årsdag.

Idag blev jag bjuden på lyxfika på Eva's Paley av Henrik. Fortsätta fira vår 1,5 årsdag, haha. Kvällen ska tillbringas i sällskap av min bästa Johanna och framför datorn. Pluggkväll alltså! En del att göra faktiskt. Blir även en del packning eftersom imorgon är dagen D - jag och Henrik åker till Budapest! Ska bli så sjukt roligt och jag är taggad till tusen. Wohoo!

Kommentarer
Postat av: Amy

I love weheartit. That picture was awesome!

2011-11-03 @ 11:47:19

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0