Åh, fatta vad besviken jag just blev när jag insåg att jag har minimarsmallows hemma, och jag precis druckit upp min varma choklad! Här har jag liksom ansträngt mig för att köpa dem, gömma dem i mitt rum (så att mina glupska syskon inte ska "inte ha ätit" upp dem) och så glömmer jag att jag har dem! Ibland är man ju för smart för sitt eget bästa alltså..

Har haft projektarbetesdag idag så tekniskt sett har jag varit ledig. Men icke, jag och och min partner Karl-Oskar har varit sjukt ambitiösa och faktiskt arbetat. Kom precis hem och bytt om till myskläder, det är ju superkallt ute nu! Frostfrostfrost, usch.

Nu blir det plugg hela kvällen! Förhoppningsvis hinner jag även skriva ett litet utkast till mitt CV (har typ panik över att jag inte har ett!) också. Jag vill ha jobb!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0