Tumblr_lticmk06ho1qhd0ixo1_500_large

Sjukt seg skoldag idag och jag har gäspat konstant hela dagen. Jag hatar att gäspa! Haha. Inte träffat på min Hank heller så jag känner mig lite tom. Dålig känsla!

När jag kom hem tog jag en kort PW för att få energi, vilket inte hjälpte, och sen dess har jag varit himla ambitiös. Gjort klart svenskaanalysen och skickat in den, skrivit färdigt mitt CV och skickat in för att få extrajobb på café (håller tummarna, är verkligen jättesugen på det jobbet!) och städat lite. Ska strax cykla och inhandla middag, eftersom mammas bil fått punktering, och sen blir det styrketräning. Dusch på det, lite matte och sedan blir det sängen med ett avsnitt SATC. Ska vara riktigt gosig och mysa ner mig i sängen tidigt! Som sagt - trött som en gris.

Hoppas att ni mår bra ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0