Sent igår kväll kom jag hem från det bästa jag gjort i hela mitt liv - Budapest med världens bästa Henrik! Kunde aldrig tro att det skulle bli så bra som det blev! Vill bara tillbaka och vara där resten av livet med min fina. Vilken lyx det hade varit.. Drömmer mig tillbaka och visar lite bilder:

Mitt fantastiskt töntiga resesällskap!


Galet stort, ungerskt löv.


Hittade en massa vackra sevärdigheter i Budapest stadspark.


Ännu än vacker sevärdighet..


Lekte med lite löv på Margaretahalvön -
en stor ö mitt i Donau med bara träd, träd, löv och träd.



St Iztváns Basilika - en slags kyrka alltså - som var sjukt stor och extremt mäktig.
Råkade gå in under tiden det var gudstjänst så det var knökat med folk. Stämningen blev inte sämre av att en jättestor klassisk kör stor på läktaren och sjöng på latin - maffigt!


Saluhallen var helt stört stor och det hänge paprika och korv överallt.
Mindre trevliga saker man kunde hitta där inne var bland annat hönsfötter och gristrynen..




Åt fantastiskt mycket god mat med den här fantastiskt charmiga mannen!
Faktum är att om det är något vi gjorde så var det just det.


Gick på cirkus och såg på en massa kinesiska akrobater.


Kikade lite på det galet stora parlamentshuset och njöt av solen.


Sprang runt lite överallt och stötte på en businessversion av Herr Gårman. Frän!

Vårt andra hem - Starbucks!


Blev omdöpta och blev bemötta med ett leende när de fick veta att vi var svenska.

Detta var absolut inte allt! Hinner dock inte lägga upp fler bilder just nu, duty calls. Kan göra en del två när jag fått Henriks bilder dessutom. Måste ju visa badet, hotellet, tunnelbanorna, lite bilder på mig och sånt där trevligt.

Erkänn att ni blir lite avundsjuka? ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkar som ni har haft en toppensemester :)

2011-11-07 @ 21:38:26
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: din

jag älskar dig

2011-11-16 @ 22:07:47
Postat av: malin

åh va fint ni ser ut att ha haft det! :)

2011-11-20 @ 22:39:23
URL: http://malinjas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0