Idag är dagen jag väntat på i typ en månad äntligen här! Ikväll åker nämligen jag och världens bästa Henrik till Budapest - min födelsedagspresent till honom. Är så himla excited att det inte finns, wiih! Försöker få tiden att gå så att vi kan åka snart, hatar att resa sent på kvällen för då blir hela dagen innan så himla långsam. Mycket bättre att flyga tidig morgon, om du frågar mig.

I alla fall, tog en powerwalk och gjorde styrkeövningar innan frukost. Världens längsta dusch också, väldigt skönt! Ska snart fortsätta packa och bestämma jobbiga saker som vilken väska jag ska ta med, vilken jacka som blir exakt lagom varm och vilket schampo som ska få följa med ut och resa. Dagens I-landsproblem? Ja!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

tack :D

/ http://smnmode.blogg.se


Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0