Gick upp klockan fem imorse för att åka till tandläkaren och ta bort min tandställning. Ser helt jätteskevt ut. Alltså inte snett och så, men bara konstigt. Jag ska ju liksom inte se ut såhär egentligen, så i mitt huvud ser jag ju inte normal ut. Jag har ju aldrig sett ut såhär innan... Visar bild imorgon, om jag vågar! Har fått en ny cepetandställning som jag ska ha i tre månader, snacka om att jag är besviken! Skulle bara haft en natt-tandställning men den här ska jag tydligen ha jämt. Bajsortodonti säger jag bara.. Ååh! Jaja, den är i alla fall bättre än den andra!

Snacka om att jag är död nu. Varit en låång dag! Pluggat hos Henrik, provat studentmössan (!), lyssnat på information om högskolan, fikpluggat med Ida och varit hos tandläkaren hela två gånger. Scheisse! Imorgon är det naturkunskapsprov, men sedan leker livet igen. Jag och Henrik ska fira att vår kaosvecka är över. Lycka i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0