Har verkligen gått dåligt att hitta ett par bra vinter-/höstskor för mig iår! Mina fötter måste ha krymt för inte ens trettiosex passar mig. Kul att köpa skor på barnavdelningen liksom. Lite glitter, paljetter och blinkande ljus - hurra! Näe, inte precis..

Dök plötsligt på dessa på Eurosko. Gillar att de är lite råa men ändå inte för grova. Kostar halva tusenlappen och jag tror garanterat att de är värda pengarna. Kan ju inte gå runt i Converse eller trasiga skor hela vintern. Har inte haft ett par bra vinterskor på många år så det är dags att investera tycker jag.

Vad tycker ni om dem?

Kommentarer
Postat av: thea

sv; jag bor i Norrland, det säger väll egentligen allt ;) haha :)

2011-10-17 @ 17:08:55
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: thea

sv; haha ja:) eller jag vet inte vad du menar med "långsam", men här är folk väldigt..vet inte hur man ska säga..slutna. Hälsar bara på folk man verkligen känner, håller hårt i traditioner och dessutom känner alla alla, så rykten (som inte ens behöver vara sanna) eller åsikter om en person kan sitta i huur länge som helst! Fast som tur är är ju inte alla så, då hade jag nog dött :) Men det räcker ju med att några är så för att stämningen ska bli dålig, haha :)

2011-10-17 @ 17:18:58
URL: http://holmqvist9.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina! Ser ut att vara bra vardagsskor till vintern :)

2011-10-17 @ 23:43:23
URL: http://mejline.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0