(fantastisk bild, jag vet)

Om det var något jag ofta tänkte på när jag tänkte på förhållanden när jag var mindre, var hur mysigt det skulle vara att få låna pojkvännens stora tröja och känna sig liten i den. Inte förräns idag blev det min verklighet på riktigt, haha. Egentligen var det mest för att jag själv ska inse att jag är liten, och inte för att det var fantastiskt mysigt eller så. Fastän det ju såklart var det. Får ofta höra att jag är en liten plutt (vilket jag som alltid känns mig stor tar som en komplimang!) men jag har aldrig förstått det själv. Förrän idag, när jag gått runt i min pyttelillaHenriks tröja och den ändå inte varit för liten. Kändes ganska så bra, faktiskt!

Ett plus är ju att man går runt och känner världens bästa doft hela tiden! Me like ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

ha en fin dag :)

2011-10-13 @ 06:31:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: DR

Have a nice day!

2011-10-13 @ 16:23:34
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0