Det har verkligen varit en blöt dag! Måste ta tag i att köpa vinterskorna, conversen är inte precis vattentäta och det är ju sådär halvkul att gå runt med blöta fötter hela dagen.. Annars tycker jag mest att regnet är ganska mysigt. Speciellt såhär på kvällen när man kan vara inne och titta på film, dricka te och bara höra regnet smattra mot fönstret. Min regnfavoritsyssla. Riktigt avkopplande! Det enda som saknas är min mysigaste man som pillar mig i håret och gosar in sig i min nacke, haha. Vad gör ni helst när det regnar? 

Hursom, dagens alla måsten är överstökade så jag ska hoppa in i duschen och sedan fortsätta att se på SATC. Är redan beroende..

Kommentarer
Postat av: Nina

sv: nej nu har jag glömt bort! vilken serie menar du? :)

2011-10-18 @ 20:16:18
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com
Postat av: Nina

sv: jo jag tänkte väl! :p

det är bara bra med mig :)

vad ska du göra imorgon?

2011-10-18 @ 21:09:31
URL: http://ninnisscraping.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0