Vaknade med huvudvärk men jag mådde genast bättre när Henrik kom inflygande genom dörren och kastade sig i min säng. Haha love it! Vi planerade lite inför vår Budapestweekend om en och en halv vecka. Kommer att bli så sjukt bra! Taggad till tusen!
Konsert med kören idag också, gick riktigt bra. Sista gången vi uppträdde med programmet vi hade ifrån sommarens körresa till Körfestivalen i Österrike. Både tråkigt och skönt att lämna det bakom sig nu..

Kvällen ska spenderas i sängen. Jag har fått feber. Inte så mycket men ändå lite, vilket tyder på att jag borde ta det lugnt. Har fortfarande huvudvärk och kroppen är helt seg. Hej en kopp te och film! Dumt att mina läxor inte blir gjorda, dock..

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

härlig bild :)

2011-10-23 @ 19:25:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Mimmih

Vilken underbar rosbild, har du tagit den själv?

2011-10-23 @ 21:21:31
URL: http://thoughtsbymimmih.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0