Ännu en dag i pluggandets tecken. En sista mattetimme innan kvällen och sedan får det vara bra. Jag kommer att klara det. Försöker att intala mig det i alla fall! Blir en powerwalk också, och en varm dusch innan sängen kallar. Gott! Taggar dessutom att morgondagen blir min sista dag med tandställning! Sedan ska jag njuta av att vara normal igen. Kommer säkerligen att kännas helt underbart! De som inte haft tandställning kan vara lyckliga, det är verkligen inte skönt någonstans. Massa mat som fastnar, tänderna känns aldrig rena och man får allmänt sämre munhygien. Åh, jag längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Kommer aldrig ha råd med en iphone :( buhuu..

Some day maybe, haha!

2011-10-11 @ 20:19:35
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0