Gårdagen var fantastiskt! Idag också, i all sin enkelhet. Känner mig så levande! Började min annandag med ett indoor walkingpass på Sportlife. Sedan pluggade jag lite här hemma, övningskörde en runda och mötte upp Henrik i regnet. Sedan begav vi oss mot Cicero, där jag blev bjuden på en riktigt lyxig middag. Papardelle med kalvfilébitar, basilikasås och kantareller, och Gelato Fratto till efterrätt. När klockan blev 21 mötte vi upp ett härligt gäng för att se Hunger Games. Det var verkligen längesedan jag satt spänd och inne i en film, vilket betyder att den var riktigt bra! Riktigt sevärd, trots att den är två och en halv timma lång. Vid ett-tiden somnade jag gott i min finastes famn.

Idag har vi suttit och varit riktigt ambitiösa - sökt jobb och kollat kurser och program inför hösten. Framtidsplanering jappjapp. Jag och Josefine drog och tränade Sh'Bam (skulle vart Zumba men så ändrades det. DÅLIGT!) också. Well, bättre att träna än att inte träna, men passet var inget för någon av oss. Visserligen blev man svettig och jag känner att jag är rätt seg i benen redan nu, men det var lätt ett av de sämsta passen jag någonsin varit på. Och jag har ändå varit på en del. Sedan jag kom hem har jag duschat, ätit och övningskört i nästan en timma. Åh, jag är så bra, hurraaa!

Kommer somna såå gott ikväll. Ska snart stänga av datorn (och Tradera, som jag fastnat vid. Köpte just en MACmascara och Eyeliner för blott 35 kr - kap!) och läsa nya OM Magazine (ska recensera imorgon, promise!). Imorgon står det Baristakurs, träning och gött häng på schemat. Det är så härligt med lov!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Såå gott!!

2012-04-12 @ 13:48:40
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0