Sitter och jobbar med en psykologinlämning. Sjukt svår uppgift, men ändå intressant. Tittar även på balklänningar, accessoarer till balen, studenklänning, skor, underkläder och jag vet inte allt. Köpte just en freebra på tradera så är ett steg närmre både bal- och studentoutfit. Skönt det! Skriver packlista till Köpenhamn och klurar ut vad jag ska köpa i present till Mamma. Tvättar kläder och tränar samtidigt. Det är mycket på G, men det går så sakterliga framåt!

När jag kom hem från en riktigt seg skoldag drog jag på mig mina easytones och tog en tjugofem minuter lång joggingtur i solen. Jag har faktiskt inte såå dålig kondis som jag trodde, men riktigt kass motivation. Hur gör man för att få joggingturer roliga? Att stå ut med ett jobbigt pass på gymmet i en timma är inga problem, men bara en kvarts joggingtur får mig att vilja gå och dö? Problembarn, japp. Har sedan dess inte orkat duscha, fräsch tjej. Ska göra lite styrketräning i en kvart innan jag förtjänar en gó dusch.

Produktiv, javisst!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag håller med, joggingturer är verkligen sjukt tråkiga och jag dör på en gång, men en timmes konditionspass är ju inga problem fast man säkert anstränger sig mer då :S

2012-04-17 @ 21:55:35
URL: http://mejline.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0