Kom just hem efter ett helt sjukt långt ettochetthalvt-dygn! Började igår (torsdags) med prov i skolan. Efter det begav jag mig mot Henrik och överraskades med tårta som han bakat åt oss, och ett stort påskägg fullt med massa gottigheter. Vi hade det mysigt hela eftermiddagen innan jag begav mig ut mot Johanna där det vankades tjejmys med Fab5! Vi lagade mat och pratade halva natten. Räknade ut att vi snackade i nästan 10 timmar, haha. Somnade med varandra på loftet och sedan sov vi gott medans regnet smattrade mot takfönstret. Sov dock typ i bara 5 timmar..

Idag har jag både hunnit med att träffa Henrik en väldig kortis och sedan var det dags för släktpåskmys på landet. Mormor hade gjort hur mycket god mat som helst och jag åt som en riktig påskgris. Sedan blev jag bortskämd med en massa presenter - hur mycket godis som helst, en kaffemugg, en superfin berlock, ett biopresentkort och lotter utan vinst. Sedan körde vi (förare: jag) en sväng till Farmor och Farfar, innan det bar av hemåt. Övningskörde genom stan och var faktiskt riktigt grym där på slutet. Stolt tjej här va! 

Har dessutom haft en riktigt körig vecka - vilket är anledningen till att jag inte har hört av mig. Sovit riktigt kasst och pluggat som en gris. Som ni förstår är jag rätt slut nu. Skulle gärna visa ett helt collage med bilder från de senaste dagarna, men det orkar jag faktiskt inte med just nu. Får bli det första jag gör imorgon! Tänker slockna och sova i minst 12 timmar nu, läängtar ihjäl mig

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0