Har, som några av er vet, varit i Norge med världens bästa Henrik sedan i onsdags. Jag har haft det helt underbart! Lärt mig åka skidor, ätit en massa god mat, umgåtts med mysfamiljen #1 och gosat hela nätterna i en sjuttiosäng (om ens det?) med världens bästa. Det har verkligen varit underbart! Kul att lära sig åka skidor, mindre kul att stå på toppen av Trysilberget och tro att man ska dö. Kan kanske åka fysiskt, men knappast mentalt. Nu i efterhand kan jag skratta åt det lite, haha. Well, en erfarenhet utanför komfortzonen rikare i alla fall!

Idag är jag dock på mindre bra humör. Har förmodligen feber, men har trotsat det och varit hög på medicin i skolan hela dagen ändå. Vår termometer är trasig och jag är för ambitiös för att vara hemma bara av att tro att jag är sjuk. Hoppas dock på bra resultat sedan när mamma kommit hem med batterier...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0