Jag är så trött på den här förkylningen eller vad det nu är nu så det är inte klokt! Har suttit hemma och tagit det lugnt exakt hela dagen. Inte gjort någonting alls förutom suttit på min säng med datorn, typ. Druckit massa te, bara ätit nyttiga grejer och en massamassa frukt, jag har duschat två gånger för att få bort alla bakterier, sovit i nya lakan, vädrat rummet, knaprat alvedon.. Vad mer begärs av mig?! Jag mår verkligen anus, ursäkta uttrycket. Mitt ena öga är igenkletat också, typisk förkylningsbiverkning á la Hanna. Ser ut som Quasi, no joke. Precis som jag gjorde när jag fick en infektion i ögat när jag och Henrik var på romantisk resa i Skagen. Det kan jag dock mest skratta åt nu. Riktigt jobbigt att springa runt på Stena Line med ett dampat öga medans Henrik skrattade åt mig konstant i typ fyra timmar medans det bara blev värre och värre, och sedan irra runt i Göteborg för att hitta öppen vårdscentral mitt i natten. Haha! (Okej, det där var första och enda gången jag ens dragit på munnen idag..) 

Nääe, nu vill jag bli frisk. Och kunna dra ut och springa eftersom isen smält. Jag ska bli joggproffs den här våren! Vill dessutom ha ljusare hår, fräknar och friheten att ta på mig vårkläder (skinnjacka!) utan att frysa. Åh! Ska lägga mig redan nu för att döda bakterierna i kroppen på mig. Jag vill inte behöva sitta hemma en dag till, jag blir ju snart knäpp i huvudet!

Kommentarer
Postat av: J E N N I F E R

Hallå där!

Jag har startat igång en veckans blogg tävling på min blogg! Skulle vara superskul om ni var med & tävlade!



DIREKTLÄNK: http://honjennifer.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-tva-nya-vinnare.html#comment



KRAM

2012-02-22 @ 20:42:49
URL: http://honjennifer.blogg.se/
Postat av: MIN resa till drömkroppen

ja den första veckan gick jag ner 3.7kg. då genom att ta bort allt godis/sött och börja träna. så förmodligen var det väl också en del vatten och onödig vikt ifrån godis som låg och väntade på att försvinna hihi:)

jag tycker inte alls att det ser ut som du behöver gå ner i vikt!! men man mår bättre utav att träna, både fysiskt och psykiskt.



man behöver inte ha gymkort, det är bara att gå ut och ta som rutin att tex ha en morgonpromenad och kanske ta en jogging tur på eftermiddagen tillsammans med lite övningar hemma. sitsups/armhävningar/rygglyft/benböj mm:) roligt att skriva upp hur många man orkar per vecka och se hur man orkar mer och mer:)

2012-02-23 @ 08:15:38
URL: http://emmafit.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0