Min finaste är oslagbar! Jag kom just hem från en mysig promenad med honom i de blygsamma plusgraderna och vårsolen. Blev en liten tur på Allum också. Kände att vi var tvungna att röra på oss lite efter en riktigt gottekväll hos Linnéa och Karl-Oskar igår. Födelsedagsmys med trerätters, skräckfilm (som jag dessvärre inte vågade se så mycket av, heh), Friends with Benefits, Melodifestival och en massa annat göttigt. Övernattning och en mysig morgon med härligt folk. Grym start på mer än välkommet lov!

Glöm förresten inte att följa mig på Instagram - hanutt är det som gäller! PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig bild, ser så vårigt ut! Oj, har du redan lov?



Eller hur! Jag köpte också för att den var billig och för att personalen rekommenderade den, men den var verkligen dålig! Aldrig mer!

2012-02-12 @ 17:23:03
URL: http://mejline.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0