Living on the edge, kan man säga. Äter knappt någon mat (vad är det för vits när man inte känner smaken liksom?) utan knaprar piller och drogar nässpray istället. Och ingenting hjälper. Frukt och te är inte heller till någon hjälp. Misstänker starkt influensa, men tycker att den kan ta sig någonstans och försvinna nu. Jag har så tråkigt och mår verkligen oförtjänt dåligt! Ensam och deppig och sjuk och sugen på att dra ut i det fina vädret. Kanske ska våga mig på att bädda in mig i flera lager kläder och sedan sätta mig på altanen i solen en stund?Först ska jag i alla fall kontrollläsa projektarbetet innan det skickas in men sedan har jag absolut noll saker på min att-göra-lista... Save me, någon!

Kommentarer
Postat av: Mathea

re. pj men tack du! det var snällt av dej <3

2012-02-27 @ 23:02:50
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0