Har haft en jättebra långhelg (haha, därför man inte uppdaterar..?)! Torsdagkvällen spenderades på restaurang Söderkök (eller något sånt) med Henriks familj. Åt sjukt god mat innan det var dags för filmfestivalbio - Happyland. Halvbra film men en riktig toppkväll ändå.

I fredags var skoldagen faktiskt riktigt bra. På kvällen var det middag på restaurang Cicero med nästan alla tjejer i klassen. Vi fick ett eget litet rum där, hur bra som helst. Toppen personal och hur god mat som helst, utan att det kostar alltför mycket. Fett kul att tjejtoan är ett rum med två toastolar i. Gött häng när man behöver kissa, haha! Vid elvatiden drog några av oss vidare till Styrbord&Babord och skakade rumpa. Träffade Henrik och ett litet gäng där och vi hade det hur gött som helst! Obligatoriskt besök på Donken Avenyn innan jag och Henrik somnade gott i min säng.

Lördagen var bara sjukt gottig. Lyxbrunch med omelett och scones, jajjamän. Vi myste och tittade på film, tog en promenad till Allum för lite fika och sedan var det myskväll hos Joakim med lite folk. Tacomiddag, innan vi såg lite på Melodifestivalen, sedan en sjukt random film och efter det lite Jackass. Fortsatte att mysa hemma hos Hank - låg och gosade i nån timma innan vi somnade.

Och idag då, heh. Fortsatte på mystemat, såklart. Såg filmen Limitless och låg utslagna framför Tv:n. Fett nyttig helg det här alltså, känner mig lat och tjock. Var ute och gick en sväng precis när jag kommit hem, och sedan har jag gjort lite nytta här hemma. Ska hoppa in i en dusch efter att ha gjort lite styrketräning, sen är det dags för en kopp te och Biggest Loser på Tv4play. Gottig kväll!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv: Jag tycker verkligen du ska pröva. Tänk att du bara behöver lägga 139 kr i månaden och får hem massor av bra produkter. Om inte annat kan man ge de i present =) Jag älskar detta koncept. Slipper man gå i affäerna, utan får hem de direkt på posten. Plus att de blir en liten surprise varje månad.

2012-02-05 @ 19:53:07
URL: http://rebfre.se

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0