Det här känns typ som den mest värdelösa dagen i världshistorien. Jag mår kasst - ingen feber men huvudvärk, hosta och världens snorhuvud - inte skönt någonstans. Trodde liksom att jag skulle vara tillbaka i skolan idag men nähe..  Sov apadåligt också, låg vaken från att jag la mig klockan nio tills sista gången jag kollade på klockan - då var den halv fyra. Dessutom har jag verkligen ingenting att göra. Försökte spela lite piano men fick panik på att det lät så mycket. Pluggade kanske en kvart innan jag gav upp det också. Jag HATAR verkligen att vara sjuk. Gillar inte att vara ensam och känna mig rutten och äcklig. Fy alltså! Ska typ lägga mig och sova och tänka på döden. Näe men, jag är verkligen så sjukt nere alltså!

Kommentarer
Postat av: Veronica

sv; han är med i "i taket lyser stjärnorna" och spelar Oscar där, sen är han med i "tusen gånger starkare" och spelar Viktor :)

2012-02-22 @ 18:53:31
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/
Postat av: Amanda B

Krya på dig Hanna! Drick massa te och vila med massa film!! :)



SV: Asså? Vad roligt? Vilka känner du? :D

2012-02-22 @ 19:30:01
URL: http://mandidi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0