Känns sjukt att skriva att det är 2012! Hade knappt fattat att det redan var 2011 förra året. Lite efter och sådär. Skönt med ett nytt år i alla fall! Gårdagskvällen/-natten var perfekt. Verkligen precis så jag ville ha den. Massa god mat, trevligt sällskap på en och samma plats, skön musik och så champagne vid tolvslaget förstås! Med tomtebloss och raketer ovanför våra huvuden sa tackade vi det gamla året och sa hej till det nya, och sedan fortsätte vi att mysa i några timmar efteråt. Tusen tack Vilma! Lovar att visa några av bilderna i mitt snygga collage lite tydligare senare, man ser ju inte så mycket. Sneek a peek på min nyårsoutfit får ni i alla fall! Haha. Hade ni det bra igår?

Vaknade såklart sen idag och ska inte göra något så väldigt ansträngande idag. En PW i min ensamhet nu strax (SKÖNT!) och sedan ska jag äntligen få skypea med världens bästa från andra sidan jorden. Vi har varit tillsammans i 19 månader idag, så det måste ju "firas". Den mannen har en del att ta igen när han kommer hem, det ska sägas. Nyårskyss, julaftonskyss, 19månaderskyss.. Förväntar mig en överrösning när han kommer hem på lördag, haha. Efter vårt lilla prat blir det övningskörning nu när det antagligen inte är så mycket folk ute på vägarna. Och ikväll står det MYS med stora bokstäver på schemat. Inte mig emot alls!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0