Gårdagens otursamma datum (fredag den trettonde alltså) bringade inte direkt någon otur. Istället hade jag en bra skoldag och en gó fikastund med mina tjejer. Blev att prova ett nytt café - Café and the Bakery - som ligger vid Vasa Viktoriagatan ungefär. Gott kaffe och billiga kakor, så det gillade vi! Vaknade hos Henrik imorse eftersom att det var där jag somnde - väldigt logiskt. Vi hade en riktigt gosig myskväll. Idag blev det lite småshopping och fika på Café Vanilj (värst vad jag fikar, herregud) med min Henrik, och jag fick med mig både presenter till syskonen som båda fyller år nästa vecka, och lite smågrejer till mig själv: 2 mascaror och 3 nagellack. Väldigt behövligt måste jag faktiskt säga. Har inte köpt mascara sen i somras och nagellacken jag för tillfället har fått fetisch för var slut, så jag behövde nya.

Har precis gjort mig iordning och ska snart ut och övningsköra innan det bli födelsedagsmiddag hos finaste Jenny. 19 år nu - stor tjej, haha!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0