Där rök det - allt det där slitna håret som bara gjorde frisyren konstant ful och ovårdad. Blev nog dryga sex centimeter om jag inte har fel, men det var det säkerligen värt. Höll på att bli galen, speciellt när håret är sådär torrt på vintern. Usch! Men nu är det fräscht! Lite kort men vad ska man göra liksom. Fick dessutom med mig ett par svarta jeans och ett par stickade vantar (som jag fyndade på indiska för 15 kronor, värt!) hem. En liten present till brodern min som blir hela femton år idag också. Grattis! 

Just ätit stekt fisk och spenat (MUMS) och ska ut på PW med mamma och moster. Sedan ska jag kanske baka något gott och läsa ELLE hela kvällen. Såå skönt!

Kommentarer
Postat av: clara

Du är så fin!!

2012-01-18 @ 08:26:01

Lämna gärna en kommentar!

Ditt fina namn:
Klick!

Mail:

Blogg:

Puss!

Trackback
RSS 2.0